Osho üzenete a szerelem múlásáról

Hagyd, hogy megszülessen az újholdszerelem. Öleljétek egymást, szeressétek egymást, gondoskodjatok egymásról, és ne sóvárogjatok a hévre – mert az a hév őrület volt, őrült szenvedély; jó, hogy elmúlt. Szerencsésnek kellene éreznetek magatokat. Ha a szeretet elmélyül, a férj és feleség testvérekké válnak. És amikor a szeretet elmélyül, félreértés támadhat, mert annyira hozzászoktál a lázhoz, a szenvedélyhez, az izgalomhoz. Megesik, hogy úgy érzed, valami hiányzik – egyfajta üresség keletkezik. De ne a múlton keresztül tekints rá. Tekints rá a jövő felől! Sok minden fog történni ebben az ürességben, ebben az intim közelségben; megismeritek a szerelem egy egészen új minőségét.



Reklámok

9 hozzászólás

  1. Erröl egy kis történet jut eszembe…..
    A házasság elelején a férj hazamegy a munkából, s látja egy halom mosatlan a kagylóban…
    Nem szól semmit nekiáll mosogatni….. erre odaszól a feleség…. ne mosogass légyszives, én majd mindjárt megcsinálom…..
    Ugyan ez a történet 15 év mulva:
    ….. a férj hazamegy a munkából… s látja egy halom mosatlan a kagylóban…
    Nem szól semmit nekiáll mosogatni….. erre odaszól a feleség…. ne mosogass légyszives,
    mert nem hallom a tévét….
    aha akkor biztosan ez lenne az az ujholdjárása….az amire oly kitartó türelmünkkel várunk?????

  2. megint nevettem egy jót =)

  3. megint nevettem egy jót ?????
    Mert bizonyára egyész idö alatt az a látszat uralkodot miszerint ez egy vicc….. de neeeem…. ez az újholdjárása……

  4. Emese, kreatív blogger díjat kaptál itt: http://pogacsa.wordpress.com/2010/10/02/kreativ-blogger-dijat-kaptam/ 🙂

  5. Én nem tudom, egyeseknél honnan jön ez a őrült szenvedély, én csak szépen csendben szeretni szoktam. Biztos vannak még sokan, akikből hiányzik az überlángolás képessége, csak nem merik bevallani, mert Hollywoodban nem ezt mondták.

  6. Hiszem és vallom hogy az igaz szeretet sosem múlik el !

    • Sosem múlik el..
      ..átalakulhat, de ha valakit igazán szerettünk, az tegyen bármit, mindig magunkkal hordozzuk szívünkben.

  7. Kedves Emese!

    Nagyon örülök, hogy rátaláltam erre az Osho-idézetre! 🙂

    Mariann

    • Én pedig örülök, hogy ide talált kedves Mariann!


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Vélemény, hozzászólás?

