A legfontosabb mondatok – Idézetek Dr. Csernus Imrétől

„A gyávaság az önmagam boldog léte elleni erőszak.”
„Az én életem erről az egy napról szól, mindig. Mert mindig a mai nap dönti el, hogy milyen lesz a jövőd.”
„A legtöbb ember azt gondolja, hogy ha őszinte, akkor ezzel mások visszaélhetnek. Pedig ez nem így van. Ha én őszinte vagyok, és kimondom, ami velem történt, megszabadulok a tehertől. Egy. Kettő: ha valaki ezt így vagy úgy kiferdíti, és elmondja másnak, akkor abból megtudom, hogy valójában milyen ember.”
„A kudarc az az állapot, amikor az illető zsebében volt az energia, amellyel megoldhatta volna a kihívást, azonban a lustaság, a gyávaság, a kifogások keresése, a hanyagság, a tunyaság, a nagyképűség, az önzés, stb. erősebb volt, így nem tette bele mindazt, amit tudott volna. Így a nap végére marad a keserű szájíz, valamint a folyamatos önmarcangolás, hogy miért nem tette bele. A nem sikerült meg azt jelenti, hogy valaki megtett mindent, amit tudott, azonban azt is tudja, hogy emberből van, és nem sikerülhet minden. Ha ő becsülettel mindent beletett, mindez persze rosszul esik, de a nap végére nem marad lelkiismeret furdalása, így nyugodtan alszik.”
„A szabadság nem az, hogy valaki vállalja a felelősséget – a szabadság ott kezdődik, amikor valaki vállalhatja a felelősséget. A vállalhatja azt jelenti, hogy lehetőségünk van legalább kétféleképpen dönteni. Lehetőségem van másként élni. Ez a szabadság.”
„Mindig a kialakult negatív megmérettetés mutatja meg, hogy ki milyen erős. Ha jól mennek a dolgok, akkor nagyon könnyű hangoztatni, hogy én milyen erős vagyok.”

Reklámok

8 hozzászólás

  1. Egesz jok ezek az idezetek, erdekes a gondolatvilaga:)

  2. Tényleg érdekes gondolatvilág, ezeken érdemes elgondolkodni, főleg arról amit a kudarcról mondott..nah jó asszem megyek is vissza tanulni:P:D
    Egyébként szép az oldalad, gratula!:D

    • Köszönöm szépen ! Minden jót neked!

  3. Dr. Csernus elég egy antipatikus egy figura, de meg kell hagyni, ott a pont!

  4. jók az idézetek, többségében sok igazság rejlik, érdemes olvasni a könyveit 🙂

  5. dr.csernus számomra egy hiteles ember ugy mond véleményt valamirol hogy tudja mirol van szo pld.drog ,alkohol,stb.számomra az a legfontosabb uzenete hogy senki és semmi nem fogja megoldani a problémáinkat ha mi magunk nem dolgozunk rajta,az eloadásait volt szerencsém személyesen is meghalgatni tobbszor is olyan dolgokat mondott ki rolam is amit én nem vallottam be magamnak,és ez segiti a gyogyulásomat is,egy dolog biztos dr.csernust lehet szeretni utálni de figyelmen kivul hagyni nem,,ezuton is szeretném megkoszonni hogy ,,,dolgozzak magamon,,udv terimama

  6. Én iszom a doktor szavait, megnyugtatnak.

  7. Nekem is meg található az összes könyve kivéve egyet. Azt megtanultam nem szabad kölcsön adni mert nem hozzák vissza.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Vélemény, hozzászólás?

