Humoros bölcsességek :D

Én olyan sokoldalú vagyok, hogy az már > majdnem gömb.
Ne vedd túl komolyan az életet! Úgyse kerülsz ki belőle élve.

A dzsungelben minden ehető. Te is.  A pesszimista olyan ember, akinek mindig igaza van, de sosincs öröme benne.

Részemről a kocka has el van vetve!    Egyik reggel arra ébredtem, hogy magam alatt vagyok. Pedig alattad kéne….

A hangom akkor tesz különösen vonzóvá, ha nem énekelek.
Csoda, hogy meg vagyok zavarodva, hisz az egyik szülőm nő volt, a másik meg férfi?

A szomszédaim nem lehetnek valami gazdagok. Akárhányszor átmegyek hozzájuk, hogy kérjek tőlük valamit, az soha nincs nekik.

Mindenre tudok magyarázatot találni, legfeljebb nem stimmel.
Szerintem minden ember értelmes, aki egyetért velem.
Tetszik, hogy karcsú a derekam, izmos a karom és sportos a külsőm. Csak az a baj, hogy mindezt vastag hájréteg borítja.

Nem tudtam, hogy lehetetlen, ezért megcsináltam.   
Megdöglött az aranyhalam, pedig már épp kezdte megszokni víz nélkül.
Szeretném én az operát, ha nem volna benne az az éneklés.

Reklámok

6 hozzászólás

  1. hehe.. jók:D

  2. lo. ezek tényleg jók 🙂

  3. lol. ezek tényleg jók 🙂

  4. 😀

  5. Gratulálok Emese!

    Remek humoros bölcsességeket és hozzájuk való képeket gyűjtöttél össze.
    Van stílusod! …és ez a lényeg!

    • Szia! Nagyon szépen köszönöm! 😛


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Vélemény, hozzászólás?

