ez aranyos..

Egy 60-as éveinek elején járó házaspár, 35. házassági évfordulóját
ünnepelte, egy csendes, meghitt kis étteremben.
Egyszer csak egy gyönyörű tündér jelent meg az asztaluk mellett és azt mondta:
– Mivel ennyire különleges házaspár vagytok, és hűek voltatok egymáshoz ez alatt a hosszú idő alatt kívánhattok tőlem egyet-egyet, én teljesítem kívánságotokat!
– Ó! Én szeretném körbeutazni a Földet az én nagyszerű férjemmel! – kérte a feleség. A tündér meglengette a varázspálcáját és abrakadabra, két első osztályú jegy termett az asztalon a Luxus utazási iroda világ körüli útjára.
Most a férjen volt a sor. Gondolkodott egy percet és így szólt:
– Nos, ez az egész nagyon romantikus, de egy ilyen alkalom csak egyszer adatik meg az életben, szóval ne haragudj kedvesem, de az én kívánságom egy nálam 30 évvel fiatalabb feleség!
A tündér és a feleség nagyon csalódott volt, de hát a kívánság az kívánság… Így hát a tündér körözött egyet a varázspálcájával és abrakadabra – a férj 92 éves lett.

Reklámok

5 hozzászólás

  1. Jaj,ez nagyon jó:)) Megmosolyogtatott:))

  2. akkor jó :)) Köszi!

  3. Szivecske, szép a blogod, szívmelengető minden írás!
    Igyekszem valami szép történetet én is idevarázsolni, csak ehhez több idő kell, de igyekszem! A történetet az élet írta, én csak megfogalmazom majd!

    Érezd magad továbbra is jól itt a blogban, és az életben is!

    Pussz! Ilcsi

  4. Szia Ilcsi Csillagom! Köszönöm..
    örülni fogok a történetnek is.. 😛
    Ölellek..

  5. Ilcsi elküldte történetét, itt találjátok:

    https://pozitivan.wordpress.com/2009/11/05/50-en-tul/

    Örömmel fogadok, az élet írta – történeteket, tőletek! 😛


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Vélemény, hozzászólás?

