Letölthető könyvek ismét

Úgy látom, örültetek a letölthető könyveknek, több mint 100-an töltöttetek.

Akkor hát íme néhány ismét:

 

Gerlinde Ortner: Gyógyító mesék

Olyan meséket gyűjtött össze egy kötetbe az  osztrák pszichológusnő, amelyeket szorongó, riadozó kisgyermekeinknek mesélhetünk elalvás előtt, okosan irányítva, hogy lassan-lassan le tudja győzni szorongásait. A mesékhez részletes, alapos kísérőszöveg járul, amely megmagyarázza a szülőknek, hogyan viselkedjenek az adott magatartászavar esetén. Meséljünk hát örömre, gyógyításra, magunk és gyermekünk épülésére.

Letöltés (katt ide)

 

Popper Péter: Az önmagába térő ösvény

Érdemes-e végigmenni az önmagába visszatérő ösvényen? Hiszen ugyanoda érkezünk, ahonnét elindultunk. Mégis útközben sok minden történhet velünk. És bár világossá válik, hogy nincs Start és Cél, megérkezésekor mégis sokfélét másképp látunk, mint elinduláskor.

Letöltés (katt ide)

 

Barbel Mohr: Hogyan rendeljünk jól az Univerzumtól?

Letöltés (katt ide)



Szabad Gábor: Hétköznapi felismerések

Letöltés (katt ide)

 

VÍZcsobi

 

29 hozzászólás

  1. Szép blog. Köszi a feltöltést! Lesznek még ugye? 😛

    • Nagyon szívesen!!!! igen, lesznek!) örülök, hogy adhatok valamit;)

  2. Kedves Emese!

    Igazán szép a blogod, gratulálok!
    Köszi szépen a könyveket:))
    Ha gondolod, e-mailben szívesen küldök neked én is hasonlót, amit akár fel is tudsz tenni ide.
    További szép napot kívánok!

    Üdv
    Ildiko

  3. Kedves Ildikó! Nagyon szépen köszönöm!
    Én is szép napot kívánok Neked (és mindenkinek) !
    e-mailbe megkereslek 🙂

  4. Ildikó remek könyveket küldött, itt megtaláljátok:

    https://pozitivan.wordpress.com/2009/11/12/letoltheto-olvasnivaok-ii/

    🙂 😀 🙂

  5. Hello. erre jártam, töltöttem, köszi!

  6. koszonom szepen..remelem lesz meg:)

    • szívesen Timi 😀 (lesz..)

  7. Kedves Emese!
    Köszönöm, hogy feltöltötted a Gyógyító meséket. Évek óta vadászok rá, és az új gyógyító mesékre, de eddig nem tudtam megvenni, pedig már írtam a Móra kiadónak is, hátha ők kiadják.
    Üdv. Attila

    • Kedves Attila, szivesen..

  8. Kedves Mindenki! Véletlenül tévedtem az oldalra ugyanis a gyógyító meséket kerestem. Nem tudom kinek, hogy sikerült a letöltés, de nekem mindössze 40 oldal jött le, amely számomra nagy csalódás volt, lévén a könyv azt hiszem 155 oldal… vagy ilyesmi…. (Bár meg is nézhetném, mert azóta megtaláltam a teljes verziót pdf-ben).

    Szóval ha valaki szeretné a könyvet, az egész terjedelemben az nyugodtan szóljon. Nem fogok naponta idejárni, de kb 2 naponta idenézek majd.

    Üdv mindenkinek

    Csilla

    • Kedves Csilla! Köszönjük szépen a figyelmeztetést. Sajnos nem tudok mindent átolvasni, amit feltöltök. Üdv, szeretettel: Emese

    • Kedves Csilla,

      Engem érdekelne a Gyógyító mesék összes oldala.
      Ha nem nagy gond át küldenéd nekem?

      Köszönettel Erzsó

    • Kedves Csilla!
      Hasonlóan tapasztaltam a 40 oldalt. Légy szíves küldd el a teljes könyvet (pdf).
      Köszönöm előre is: Árpád

    • Remélem ez a link jó:

      http://data.hu/get/1200121/Gyogyito_mesek.zip.html

    • Kedves Csilla engem is érdekelne a gyógyító mesék teljes dokumentuma, ha el tudnád nekem küldeni megköszönném! Remélem még idenézel néha 🙂
      Köszi Timi

  9. Köszönöm a feltöltést!!! Nagyon sokat segítettél 🙂

  10. Kedves Emese!
    Köszönöm, hogy feltöltötted a Gyógyító meséket.
    Lenne egy kérdésem, nincs véletlenül meg a Fiúnak lenni csúcs című könyv, szerzője Samir Senoussi?

    Üdv Erzsó

    • Bocsánat kedves Erzsó, nem tudtam hamarabb az internethez férkőzni, ezért csak a késői válasz. Sajnos nincs, de a későbbiekben megpróbálok rátalálni. Minden jót addig is!

  11. Nagyon köszönöm:)

  12. Kedves Emese!
    Letöltöttem, a gyógyító meséket. Köszönöm!Szép napot!Erika

  13. Köszönöm a Gyógyító meséket.

  14. Köszi szépen!
    Örülök, hogy megtaláltam az oldaladat!
    Éva

    • Köszönöm szépen Éva!

  15. Nagyon szépen köszönöm,a letöltést,Gratulálok az oldaladhoz.

    • Nagyon szépen köszönöm!


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Vélemény, hozzászólás?

