Letölthető olvasnivalók

Beköszöntött a hűvös, esős idő. Ilyenkor már kevesebbet mozdulunk ki a meleg otthonunkból. Szeretnék néhány olvasnivalóval kedveskedni nektek. Minden ingyen letölthető, kattints a linkre. Kellemes olvasást kívánok!


Antoine de Saint-Exupéry: A kis herceg

Letöltés, katt ide 🙂

Müller György: A lélek tápláléka

Letöltés, katt ide 🙂

Murpy Joseph: Tudatalattid csodálatos hatalma

Letöltés, katt ide 🙂

Eckhart Tolle: A most hatalma

Letöltés, katt ide 🙂

Müller Péter: Varázskő

Letöltés, katt ide 🙂

Heller David: Kedves Isten   (gyermek levelek Istenhez)

Letöltés, katt ide 🙂

111627_th

20 hozzászólás

  1. köszi, töltöttem.. 🙂

  2. jók, köcci

    • 🙂 nincs mit, de jól esik, hogy megköszönted!)

  3. köszike

  4. Köszönöm, h. létrehoztad az oldalt.

    • 🙂 én meg köszönöm, hogy megtiszteltél.

  5. Köszi!, vittem:)

  6. Köszönöm! 🙂

    • Én örülök hogy hasznodra lehetett a blog.. 🙂

  7. Szia!
    Szükségem volt egy könyvre, amit nálad találtam meg!
    Köszönöm Neked! 🙂
    Melinda

    • Kedves Melinda! nagyon örülök, hogy megtaláltad! Köszönöm, hogy írtál! Csoda szép napokat!

  8. Kedves Emese!

    Gratulálok az anyagokhoz!
    Először olvasom az anyagaidat, sok dolgot letöltöttem, és máris nagyon boldog vagyok.
    Nagyon örülök,hogy megosztod másokkal a lelki kincseidet.
    További sok sikert kívánok!

    Köszönettel:
    Anikó

    • Kedves Ankikó! Nagyon szépen köszönöm! Nekem meg ez az öröm, ha valamit is átadhatok.. Gyönyörű új évet Anikó!

  9. Kedves Emese!
    Köszönöm, hogy megosztottad a letölthető anyagokat. Én is töltöttem és hozzá járultál ezzel a fejlődésemhez. Kívánom, hogy Neked is ajándékozzon ilyen lehetőséget minél többet az Univerzum.
    Szeretettel:Gyöngyi

    • Drága Gyönygyi! Köszönöm szépen, és kívánok sok csodálatos élményt neked!

  10. Köszönöm szépen.

  11. Kedves Emese.Nagyon szépen köszönöm,nagyon sok mindent letöltöttem,Gratulálok az anyagokhoz.Szeretettel Juli


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Vélemény, hozzászólás?

